PARK MASZYNOWY

KAMAZ 5511 wywrotka 1 stronna

KAMAZ KAMAZ 5511 wywrotka ze skrzynią ładunkową z wywrotem do tyłu jest najpopularniejszym samochodem na polskich budowach. Napęd w układzie 6x4 wspomagany jest w trudnych warunkach blokadą mechanizmu różnicowego miedzy tylnymi mostami. Jeżdżąc po żwirowniach, świetnie sobie radzi w terenie z dużymi ciężarami. Gwarancją popularności tej wywrotki jest mała masa, co w związku z polskimi przepisami odnośnie nacisku na osie dało jej ładowność 13 000 kg.

 

TATRA 815 S3 wywrotka 3 stronna

TATRA 815TATRA T815 to pojazd, które sam tworzy sobie drogi. Tatra posiada zawieszone niezależnie osie oraz chłodzony powietrzem, niezawodny i mocny silnik, co w połączeniu z układem napędowym 6x6 i ładownością 17000kg sprawia, że samochód ten jest stworzony do pracy z dużym obciążeniem w najgorszych i najtrudniejszych warunkach zarówno terenowych, jak i klimatycznych. Skrzynia ładunkowa z 3 stronnym wywrotem i otwieranymi burtami pozwala na przewóz nie tylko materiałów sypkich, ale także na drewna, cegły itp.

 

Przyczepa wywrotka

piasek - zamość

Przyczepa dwuosiowa o ładowności 8500 kg wywrotka dwustronna do współpracy z w/w samochodami

 

Spycharki gąsienicowe DT-75

odśnieżanie spycharka Zamoœć

Spycharka gąsienicowa DT-75 potocznie nazywana spychaczem - jest jedną z najbardziej powszechnych maszyn do robót ziemnych, służącą do odspajania gruntu od podłoża lemieszem i przesuwania urobku bezpośrednio po podłożu na nieduże odległości. Stosowana przy wykonywaniu wykopów, hałd, nasypów, profilowaniu i niwelowaniu podłoży, plantowaniu terenu i skrawaniu gruntu warstwami. Dzięki napędowi gąsienicowemu może poruszać się w bardzo ciężkim terenie o dużym pochyleniu. Wyposażona w lemiesz skośny (lemiesz ustawiony bokiem do kierunku jazdy) odpowiedni do odśnieżania lub czołowy (lemiesz ustawiony prostopadle do kierunku ruchu) zapewnia prowadzenie prac ziemnych w szerokim zakresie.